אובמה נגד טראמפ: "לא מתאים בשום צורה לייצג את ארה"ב"

    לדברי הנשיא אובמה, "הסטנדרטים שלנו לגבי מה שנורמלי השתנו. טראמפ אומר כל יום דברים שבעבר נחשבו כלא הולמים לנשיא. בשורה התחתונה, אנחנו לא יכולים להרשות שמישהו יתייחס לזה כתוכנית ריאליטי"
    admin2 No Comments on אובמה נגד טראמפ: "לא מתאים בשום צורה לייצג את ארה"ב"

    היום (שלישי) נשיא ארה"ב, ברק אובמה עלה לנאום למען הילרי קלינטון ולתקוף את הרפובליקאים על כך שהם מפיצים "כעס ושנאה". הוא גיבה את הקמפיין של שרת החוץ לשעבר והבטיח כי אין מועמד שהביע שקיפות לאורך כל המרוץ הנשיאותי כמוה או כשיר להיות נשיא יותר ממנה

    אובמה, טראמפ
    לדברי הנשיא אובמה, "הסטנדרטים שלנו לגבי מה שנורמלי השתנו. טראמפ אומר כל יום דברים שבעבר נחשבו כלא הולמים לנשיא. בשורה התחתונה, אנחנו לא יכולים להרשות שמישהו יתייחס לזה כתוכנית ריאליטי"
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) נשיא ארה"ב, ברק אובמה עלה לנאום למען הילרי קלינטון ולתקוף את הרפובליקאים על כך שהם מפיצים "כעס ושנאה". הוא גיבה את הקמפיין של שרת החוץ לשעבר והבטיח כי אין מועמד שהביע שקיפות לאורך כל המרוץ הנשיאותי כמוה או כשיר להיות נשיא יותר ממנה.

    התגייסותו של אובמה למען קלינטון מגיעה על רקע הדיווחים על מצבה הרפואי וחוסר כשירותה לתפקד בבית הלבן. שלשום, במהלך הטקס לציון 15 שנה למתקפת הטרור ב-11 בספטמבר, חשה קלינטון ברע ופונתה מהמקום כשהיא בקושי עומדת על רגליה.

    בנאומו, בעצרת שהתקיימה בפילדלפיה, תקף הנשיא אובמה באופן חסר תקדים את המועמד הרפובליקאי דונלד טראמפ, ועמד על ההבדלים בין שני המועמדים לנשיאות.

    אובמה שוב הבטיח לבוחרים הדמוקרטים כי הוא עומד מאחורי שרת החוץ שלו לשעבר במרוץ לבית הלבן. "זוהי לא הולכת להיות בחירה רגילה בין מפלגות, בין ימין לשמאל", אמר אובמה, "זה עקרוני יותר. בחירה עקרונית על מי שאנחנו כעם. זוהי בחירה על מה שארה"ב מהווה". לדבריו, "הילרי קלינטון חזקה ואמיתית. אני צריך שתעבדו חזק למען הילרי כמו שעבדתם למעני".

    לדברי אובמה, בעוד קלינטון נהגה בשקיפות לאורך כל הקמפיין שלה, יריבה טראמפ סירב לדווח על מצבו הפיננסי המלא. "רוצים שנתווכח על שקיפות? יש לכם מועמדת אחת במרוץ הזה שפרסמה את כל דו"חות החזרי המסים שלה לאורך עשורים ואילו המועמד השני הוא הראשון זה עשור שלא משחרר שום דבר", אמר אובמה.

    לדבריו, גם הקרן של קלינטון סייעה לכל העולם, בעוד שטראמפ רק לקח כסף שאנשים שתרמו לקרן שלו כדי "לשלם על אומנות של עצמו".

    "אתם רוצים להתווכח על מי יותר מתאים לנשיאות?", שאל אובמה את תומכי הדמוקרטים בעצרת, "יש מועמדת אחת שנסעה ליותר מדינות מאשר כל שר חוץ אחר בתפקיד, ואילו המועמד השני לא מתאים בשום צורה ובשום דרך לייצג את המדינה הזאת בעולם ולהיות המפקד העליון שלה".

    לדברי הנשיא אובמה, "הסטנדרטים שלנו לגבי מה שנורמלי השתנו. טראמפ אומר כל יום דברים שבעבר נחשבו כלא הולמים לנשיא. בשורה התחתונה, אנחנו לא יכולים להרשות שמישהו יתייחס לזה כתוכנית ריאליטי".

    הנשיא גם הזכיר את השערוריות שהותיר אחריו טראמפ במסגרת עסקיו השונים. "טראמפ קורא לעצמו איש עסקים אבל בארה"ב יש נשות ואנשי עסקים רבים שהצליחו מבלי להסתיר את החזרי המסים שלהם או להשאיר מאחוריהם שובל של תביעות או עובדים שלא קיבלו משכורות – אנשים שמרגישים שרימו אותם".

    "טרמאפ מקבל תמיכה ממעמד העובדים? באמת?", תהה אובמה, "זה האיש שאתם רוצים שיוביל את מעמד העובדים…זה אדם שבזבז כל כך הרבה זמן על לא להתחשב באנשים כאלה, זה האיש שניסה להישאר רוב חייו כמה שיותר רחוק מהעובדים, ועכשיו הוא יהיה המנהיג שלהם?".



    0 תגובות